Родителям » Страница 20 » КГУ "Специальный (коррекционный) ясли сад №123 для детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата и зрения"
Коммунальное государственное учреждение
"Специальный детский сад №123 "
Управления образования города Алматы
Меңгеруші:
+7(727) 251-21-37
әдіскер:
+7(727) 251-27-27
Версия для
слабовидящих
Мектепке дейінгі балаларды мемлекеттік тілді оқытудың іс-тәжірибесі
08
август
2022
Мектепке дейінгі балаларды мемлекеттік тілді оқытудың іс-тәжірибесі
Мектепке дейінгі балаларды мемлекеттік тілді оқытудың іс-тәжірибесі                                                                         Баяндама " Специальный детский сад №123 " КММ Қазақ тілі мұғалімі Смайлова.Б.Ж.     Қазақстан Республикасының Конституциясында аталғандай мемлекеттік тілді еркін игеру дегеніміз- ол ойын жеңіл де қиындықсыз жеткізе білулік қабілеті. Осы дәрежедегі деңгейге жету үшін тілді үйрету жұмысы мектепке дейінгі кезеңнен белсенді білім, білік, дағды және қабілеттерімен
Баланың тілі дұрыс шығуы үшін не істеу керек?  Ата аналарға кеңес
04
август
2022
Баланың тілі дұрыс шығуы үшін не істеу керек? Ата аналарға кеңес
Баланың тілі дұрыс шығуы үшін не істеу  керек? Ата аналарға кеңес          Бүгінде елімізде көптеген баланың қазаққа тән «қ», «ң» сынды әріптерді дыбыстай алмай, оны «к», «н» әріптерімен алмастырып айтатынын байқап жүрміз. Мәселен, «жанағы, аншы, танертен, калам, кулак, кашан, канша» деп айтатын балақайлар көп-ақ. Бір қызығы, осы әріптерді дұрыс айта алмайтын бала немесе ересек адамның дұрыс жаза алмайтындығына да куә болудамыз. Бұдан басқа да «ө», «ұ», «ү», «і» сынды әріптерді де дұрыс
"Развитие речи у детей с ДЦП", логопед Хожамуратова Е.В.
29
июль
2022
"Развитие речи у детей с ДЦП", логопед Хожамуратова Е.В.
"Развитие речи у детей с ДЦП" Нарушение опорно-двигательного аппарата  - заболевание ЦНС при ведущем поражении двигательных зон и двигательных проводящих путей головного мозга. При НОДА имеет место раннее органическое поражение двигательных и речедвигательных систем мозга. Особое место в клинике с НОДА  занимают речевые расстройства. Частота речевых нарушений при детском церебральном параличе составляет 80%. Особенности нарушений речи и степень их выраженности зависят в первую очередь от