Методика и опыт » Страница 7 » КГУ "Специальный (коррекционный) ясли сад №123 для детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата и зрения"
Коммунальное государственное учреждение
"Специальный детский сад №123 "
Управления образования города Алматы
Меңгеруші:
+7(727) 251-21-37
әдіскер:
+7(727) 251-27-27
Версия для
слабовидящих
Бала тілінің қалыптасуы: қиындықтар мен шешу жолдары  Ата аналарға кеңес  Қазақ тілі оқытушысы:Смайлова.Б.Ж
29
август
2022
Бала тілінің қалыптасуы: қиындықтар мен шешу жолдары Ата аналарға
Бала тілінің қалыптасуы:  қ иындықтар мен шешу жолдары Ата аналарға кеңес Қазақ тілі оқытушысы:Смайлова.Б.Ж      Баланың сөйлеу әрекеті туа пайда болатын құбылыс емес, ол баланың физиологиялық, психологиялық тұрғыда дамуымен және қоршаған ортасының балаға әсерімен тікелей байланысты.      Соңғы кезде балалар арасында дыбыстарды дұрыс айта алмау мәселесі көп кездеседі. Ғылымда бала тіліндегі мұндай кемшіліктердің өзіндік атаулары бар. С, з, ц, т, ж, г, щ әріптерін дұрыс айтпаудан сөздің бұзылуын
Логопед ата-аналарға
11
август
2022
Логопед ата-аналарға
      Сөйлеу тіліндегі органикалық кемістіктер моторлық, сенсорлық, сенсомоторлық алалияда, аутизмде, афазия,  балалардың церебралды параличте (анартрия), кохлеарды имплантантта осындай күрделі сөйлеу патологиялардың түрлерінде байқалуы мүмкін.      Қазіргі уақытта балалардың сөйлеу тілінің дамуындағы ауытқушылықтары, ерте диагностикасының және түзетуінің мәселелері өзекті болуда.       Осы аталған патологияларға түзету жұмысын жүргізуге дефектолог, логопед, психолог мамандары әдістемелерін
Мектепке дейінгі балаларды мемлекеттік тілді оқытудың іс-тәжірибесі
08
август
2022
Мектепке дейінгі балаларды мемлекеттік тілді оқытудың іс-тәжірибесі
Мектепке дейінгі балаларды мемлекеттік тілді оқытудың іс-тәжірибесі                                                                         Баяндама " Специальный детский сад №123 " КММ Қазақ тілі мұғалімі Смайлова.Б.Ж.     Қазақстан Республикасының Конституциясында аталғандай мемлекеттік тілді еркін игеру дегеніміз- ол ойын жеңіл де қиындықсыз жеткізе білулік қабілеті. Осы дәрежедегі деңгейге жету үшін тілді үйрету жұмысы мектепке дейінгі кезеңнен белсенді білім, білік, дағды және қабілеттерімен